Urząd Miejski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
tel. centrala: (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP /umbk/skrytka (pismo ogólne)
NIP Gminy Brześć Kujawski: 888-29-01-441
REGON Gminy Brześć Kujawski: 910866815
Konto bankowe:
Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
KDBS o/Brześć Kujawski 62 9550 0003 2003 0022 6341 0002
Dla Urzędów Skarbowych 02 9550 0003 2003 0022 6341 0015
Kancelaria ogólna – Punkt Obsługi Interesanta
tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu
tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kasa
tel. (54) 231 63 22
Godziny pracy Urzędu Miejskiego:
- poniedziałek 7:30 - 15:30 (kasa do 14:00)
- wtorek 7:30 - 17:00 (kasa do 14:00)
- środa 7:30 - 15:30 (kasa do 14:00)
- czwartek 7:30 - 15:30 (kasa do 14:00)
- piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:00)
Godziny pracy Punktu Obsługi Interesanta w Wieńcu:
- poniedziałek 7:30 - 14:30 (kasa do 14:00)
- wtorek 9:00 - 17:00 (kasa do 14:00)
- środa 7:30 - 14:30 (kasa do 14:00)
- czwartek 7:30 - 14:30 (kasa do 14:00)
- piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:00)
Uwaga! Godziny pracy kasy zostały zmienione w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną.
Burmistrz Brześcia Kujawskiego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 8:00 – 14:00, natomiast pracownicy Urzędu przyjmują skargi i wnioski codziennie w godzinach pracy Urzędu.
Dyżury Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim oraz Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim dotyczące przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywają się według następującego harmonogramu:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim: w ostatni czwartek każdego miesiąca w godzinach od 11:00 do 12:30 (z wyłączeniem przypadających w tym dniu świąt)
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim: w pierwszy i drugi wtorek każdego miesiąca w godzinach od 14:00 do 15:30 (z wyłączeniem przypadających w tych dniach świąt)
Dyżury pełnione będą w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, pok. Nr 13A. W sprawach skarg i wniosków istnieje możliwość kontaktu telefonicznego: 54 231-63-18, lub drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
UWAGA! Dyżury Burmistrza Brześcia Kujawskiego, Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim oraz Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim mogą ulec zmianie w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną.
Wykaz kontaktów:
WYDZIAŁ FINANSÓW
Skarbnik Gminy – Joanna Wojtczak
tel.: (54) 230 48 55, 661 473 044
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Księgowości
- Zastępca Skarbnika - Halina Mandosik
tel. (54) 231 63 15 - Sprawozdawczość - Olga Wiśniewska
tel. (54) 231 63 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Środki trwałe - Magdalena Pińska
tel. (54) 231 63 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Księgowość
tel. (54) 230 48 53, e-mail:
Monika Szafrańska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
Jolanta Dorsz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Małgorzata Bączkowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Kasa - Barbara Dębicka- Krygier
tel. (54) 231 63 22
Referat Podatków i Opłat
- Kierownik Referatu - Aleksandra Dębczyńska
Podatek rolny, leśny, nieruchomości od osób prawnych i fizycznych
tel. (54) 231 63 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.- Podatek rolny, leśny, nieruchomości od osób fizycznych; umorzenia podatków od osób fizycznych - Katarzyna Afeltowicz
tel. (54) 231 63 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Wpłaty na poczet podatków - Grażyna Zielińska
tel. (54) 231 63 20, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata za psa, KRUS, podatek od środków transportowych - Ilona Rutkowska, Iwona Mistera
tel. (54) 231 63 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Podatek rolny, leśny, nieruchomości od osób fizycznych; umorzenia podatków od osób fizycznych - Katarzyna Afeltowicz
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury - Sławomir Wolski
Tel.:- 54 231 63 13,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Kierownik Referatu - Wioletta Jabłońska
tel.: (54) 231 63 13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Inwestycje - Karolina Rohde
tel. (54) 230 48 56, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Zamówienia publiczne - Karolina Olewińska
tel. (54) 230 48 66, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Geodeta - Krzysztof Matuszewski
tel.: (54) 230 48 52, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Inwestycje - Karolina Rohde
Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
- Kierownik Referatu - Maciej Leszczyński
Budownictwo i gospodarka przestrzenna
tel.: (54) 231 63 14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ochrona środowiska, Program "Czyste Powietrze" - Katarzyna Szczęsna
tel.: (54) 230 48 59, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Rolnictwo i gospodarka wodna - Monika Kwiatkowska
tel.: (54) 230 48 57, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Zaświadczenia o przeznaczeniu terenów w MPZP, wycinka drzew - Milena Kosmalska
tel.: (54) 230 48 59 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ochrona środowiska, Program "Czyste Powietrze" - Katarzyna Szczęsna
WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH, SPORTU I EDUKACJI
Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Spraw Społecznych i Edukacji - Monika Podlewska
tel.: (54) 251 60 72
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ewidencja Ludności, dowody osobiste – Danuta Olejnik, Monika Mikołajewska
tel.: (54) 231-63-25 lub (54) 231-47-51, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - Sylwia Szelezińska-Sekretarska
tel.: (54) 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego, archiwum - Małgorzata Adamczewska
tel.: (54) 231-63-29, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Sprawy społeczne, ochrona danych, udostępnianie informacji publicznej - Ireneusz Smoliński
tel.: (54) 234-51-78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Edukacja, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, stypendium sportowe - Magdalena Budziszewska
tel.: (54) 251 60 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Promocja gminy; obsługa funkcjonowania gminy uzdrowiskowej - Joanna Górska
tel.: (54) 230 48 68, 512 861 961, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Promocja gminy, sport - Justyna Marciniak
tel.: 501 116 615, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Pełnomocnik ds. przeciwdziałania uzależnieniom, polityki społecznej i pożytku publicznego – Dorota Czmara
tel.: (54) 251 60 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Administracji i Gospodarki Komunalnej
- Kierownik Referatu – Marcin Janusz
Tel.: (54) 231 63 29, 513 481 180, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Gospodarka odpadami - Wojciech Ciupalski
Tel.: (54) 230 48 57, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
Sekretarz Gminy - Joanna Wąsikowska - Kubacka
Tel.: (54) 231 63 10
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Skargi, wnioski, pełnomocnictwa, upoważnienia - Anna Nowak
tel.: (54) 231 63 12, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Rady Miejskiej
- Magdalena Mierzwicka
tel.: (54) 231 63 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kancelaria Ogólna
- Punkt Obsługi Interesanta - Katarzyna Klarkowska, Ewelina Abbott
tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu - Ewa Jaskulska
tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Archiwum - Katarzyna Klarkowska
tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
URZĄD STANU CYWILNEGO
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Katarzyna Kurant – Glonek
tel.: (54) 231-63-17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
Dariusz Lewandowski
tel.: (54) 234 50 88, 608 619 455
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
STANOWISKO DS. ROZWOJU GOSPODARCZEGO
Brzeska Strefa Gospodarcza
Katarzyna Pawłowska
tel.: 690 296 837, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
STANOWISKO DS. MIENIA KOMUNALNEGO
Anna Wolska,
Tel.: 54 231-63-28, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
Karolina Filipiak
Tel.: (54) 230 48 68 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
STANOWISKO DS. KADR I PŁAC
Beata Kracińska
tel.: (54) 231 63 12, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Ireneusz Smoliński
tel.: (54) 234 51 78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
INFORMATYK
Grzegorz Czarniak
tel.: (54) 231 63 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.