Urząd Miejski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
tel. centrala: (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP /umbk/skrytka  (pismo ogólne)  

NIP Gminy Brześć Kujawski: 888-29-01-441
REGON Gminy Brześć Kujawski: 910866815


Konto bankowe:
Gmina Brześć Kujawski
pl. Władysława Łokietka 1
87-880 Brześć Kujawski
KDBS o/Brześć Kujawski 62 9550 0003 2003 0022 6341 0002
Dla Urzędów Skarbowych 02 9550 0003 2003 0022 6341 0015

 

Kancelaria ogólna – Punkt Obsługi Interesanta
tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu
tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kasa
tel. (54) 231 63 22

 

Godziny pracy Urzędu Miejskiego:

  • poniedziałek 7:30 - 15:30 (kasa do 14:00)
  • wtorek 7:30 - 17:00 (kasa do 14:00)
  • środa 7:30 - 15:30 (kasa do 14:00)
  • czwartek 7:30 - 15:30 (kasa do 14:00)
  • piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:00)

 

Godziny pracy Punktu Obsługi Interesanta w Wieńcu:

  • poniedziałek 7:30 - 14:30 (kasa do 14:00)
  • wtorek 9:00 - 17:00 (kasa do 14:00)
  • środa 7:30 - 14:30 (kasa do 14:00)
  • czwartek 7:30 - 14:30 (kasa do 14:00)
  • piątek 7:30 - 14:00 (kasa do 13:00)

 

Uwaga! Godziny pracy kasy zostały zmienione w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną.

Burmistrz Brześcia Kujawskiego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 8:00 – 14:00, natomiast pracownicy Urzędu przyjmują skargi i wnioski codziennie w godzinach pracy Urzędu.

Dyżury Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim oraz Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim dotyczące przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywają się według następującego harmonogramu:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim: w ostatni czwartek każdego miesiąca w godzinach od 11:00 do 12:30 (z wyłączeniem przypadających w tym dniu świąt)
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim: w pierwszy i drugi wtorek każdego miesiąca w godzinach od 14:00 do 15:30 (z wyłączeniem przypadających w tych dniach świąt)
Dyżury pełnione będą w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, pok. Nr 13A. W sprawach skarg i wniosków istnieje możliwość kontaktu telefonicznego: 54 231-63-18, lub drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

UWAGA! Dyżury Burmistrza Brześcia Kujawskiego, Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim oraz Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Brześciu Kujawskim mogą ulec zmianie w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną.


 

Wykaz kontaktów:

 

WYDZIAŁ FINANSÓW

Skarbnik Gminy – Joanna Wojtczak
tel.: (54) 230 48 55, 661 473 044
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Referat Księgowości

  • Zastępca Skarbnika - Halina Mandosik
    tel. (54) 231 63 15
  • Sprawozdawczość - Olga Wiśniewska
    tel. (54) 231 63 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Środki trwałe - Magdalena Pińska
    tel. (54) 231 63 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Księgowość
    tel. (54) 230 48 53, e-mail:
    Monika Szafrańska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    ,
    Jolanta Dorsz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Małgorzata Bączkowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Kasa - Barbara Dębicka- Krygier
    tel. (54) 231 63 22

Referat Podatków i Opłat

  • Kierownik Referatu - Aleksandra Dębczyńska
    Podatek rolny, leśny, nieruchomości od osób prawnych i fizycznych

    tel. (54) 231 63 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Podatek rolny, leśny, nieruchomości od osób fizycznych; umorzenia podatków od osób fizycznych - Katarzyna Afeltowicz
      tel. (54) 231 63 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Wpłaty na poczet podatków - Grażyna Zielińska
      tel. (54) 231 63 20, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata za psa, KRUS, podatek od środków transportowych - Ilona Rutkowska, Iwona Mistera
      tel. (54) 231 63 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY

Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury - Sławomir Wolski
Tel.:- 54 231 63 13,  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych  

  • Kierownik Referatu - Wioletta Jabłońska
    tel.: (54) 231 63 13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Inwestycje - Karolina Rohde
      tel. (54) 230 48 56, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Zamówienia publiczne - Karolina Olewińska
      tel. (54) 230 48 66, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Geodeta - Krzysztof Matuszewski
      tel.: (54) 230 48 52, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

  • Kierownik Referatu - Maciej Leszczyński
    Budownictwo i gospodarka przestrzenna

    tel.: (54) 231 63 14, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Ochrona środowiska, Program "Czyste Powietrze" - Katarzyna Szczęsna
      tel.: (54) 230 48 59, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Rolnictwo i gospodarka wodna - Monika Kwiatkowska
      tel.: (54) 230 48 57, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Zaświadczenia o przeznaczeniu terenów w MPZP, wycinka drzew - Milena Kosmalska
      tel.: (54) 230 48 59 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH, SPORTU I EDUKACJI

Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Spraw Społecznych i Edukacji - Monika Podlewska

tel.: (54) 251 60 72

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

  • Ewidencja Ludności, dowody osobiste – Danuta Olejnik, Monika Mikołajewska
    tel.: (54) 231-63-25 lub (54) 231-47-51, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - Sylwia Szelezińska-Sekretarska
    tel.: (54) 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego, archiwum - Małgorzata Adamczewska
    tel.: (54) 231-63-29, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sprawy społeczne, ochrona danych, udostępnianie informacji publicznej - Ireneusz Smoliński
    tel.: (54) 234-51-78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Edukacja, dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników, stypendium sportowe - Magdalena Budziszewska
    tel.: (54) 251 60 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Promocja gminy; obsługa funkcjonowania gminy uzdrowiskowej - Joanna Górska
    tel.: (54) 230 48 68, 512 861 961, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Promocja gminy, sport - Justyna Marciniak
    tel.: 501 116 615, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pełnomocnik ds. przeciwdziałania uzależnieniom, polityki społecznej i pożytku publicznego – Dorota Czmara
    tel.: (54) 251 60 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Administracji i Gospodarki Komunalnej

  • Kierownik Referatu – Marcin Janusz
    Tel.: (54) 231 63 29, 513 481 180, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Gospodarka odpadami - Wojciech Ciupalski
    Tel.: (54) 230 48 57, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

Sekretarz Gminy - Joanna Wąsikowska - Kubacka

Tel.: (54) 231 63 10

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  • Skargi, wnioski, pełnomocnictwa, upoważnienia - Anna Nowak
    tel.: (54) 231 63 12, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biuro Rady Miejskiej

  • Magdalena Mierzwicka
    tel.: (54) 231 63 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kancelaria Ogólna

  • Punkt Obsługi Interesanta - Katarzyna Klarkowska, Ewelina Abbott
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu - Ewa Jaskulska
    tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Archiwum - Katarzyna Klarkowska
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

URZĄD STANU CYWILNEGO

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Katarzyna Kurant – Glonek
tel.: (54) 231-63-17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE

Dariusz Lewandowski
tel.: (54) 234 50 88, 608 619 455
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS. ROZWOJU GOSPODARCZEGO

Brzeska Strefa Gospodarcza

Katarzyna Pawłowska
tel.: 690 296 837, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS. MIENIA KOMUNALNEGO

Anna Wolska,

Tel.: 54 231-63-28, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO

Karolina Filipiak
Tel.: (54) 230 48 68 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS. KADR I PŁAC

Beata Kracińska
tel.: (54) 231 63 12, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Ireneusz Smoliński
tel.: (54) 234 51 78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

INFORMATYK

Grzegorz Czarniak
tel.: (54) 231 63 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.