Magdalena Mierzwicka – tel. : 54 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:

- ewidencjonuje oryginały i zbiór uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,

- sprawuje obsługę sesji komisji oraz sporządza i udostępnia protokoły i nagrania obrad,

- prowadzi obsługę biurową i prawną Rady i komisji,

- prowadzi sprawy kierowanych do Rady petycji, skarg, interpelacji, wniosków i zapytań,

- obsługuje środki budżetowe w rozdziale 75022,

- wykonuje zadania związane z wyborami samorządowymi, w tym w jednostkach pomocniczych gminy,

- prowadzi sprawy osobowe radnych oraz udziela pomocy w wykonywaniu ich funkcji,

- kompletuje i przygotowuje materiały pod obrady sesji w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady,

- przesyła uchwały organom nadzoru prawnego i do publikacji lub ogłoszenia,

- prowadzi obsługę korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizuje polecenia Przewodniczącego Rady w granicach jego kompetencji,