Magdalena Mierzwicka – tel. : 54 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres czynności:
- ewidencjonuje oryginały i zbiór uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,
- sprawuje obsługę sesji komisji oraz sporządza i udostępnia protokoły i nagrania obrad,
- prowadzi obsługę biurową i prawną Rady i komisji,
- prowadzi sprawy kierowanych do Rady petycji, skarg, interpelacji, wniosków i zapytań,
- obsługuje środki budżetowe w rozdziale 75022,
- wykonuje zadania związane z wyborami samorządowymi, w tym w jednostkach pomocniczych gminy,
- prowadzi sprawy osobowe radnych oraz udziela pomocy w wykonywaniu ich funkcji,
- kompletuje i przygotowuje materiały pod obrady sesji w uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady,
- przesyła uchwały organom nadzoru prawnego i do publikacji lub ogłoszenia,
- prowadzi obsługę korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizuje polecenia Przewodniczącego Rady w granicach jego kompetencji,