herb bk2

inwest19

Menu

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

Wasikowska Kubacka

 

 

 

 

 

Sekretarz Gminy - Joanna Wąsikowska - Kubacka

Tel.: (54) 231 63 10

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Skargi, wnioski, pełnomocnictwa, upoważnienia - Anna Nowak
    tel.: (54) 231 63 17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Biuro Rady Miejskiej

  • Magdalena Mierzwicka
    tel.: (54) 231 63 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- prowadzenie Biura Rady Miejskiej, w tym obsługa kancelaryjna i organizacyjna posiedzeń Rady, jej Komisji oraz pracy radnych dotyczącej ich działalności w Radzie, w tym prowadzenie obsługi finansowej dotyczącej Rady;

- prowadzenie rejestrów i zbiorów oryginałów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, przepisów gminnych, a także wniosków i opinii Komisji Rady oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych;
- prowadzenie spraw związanych z publikacją uchwał Rady, w tym przekazywanie uchwał organom nadzoru do publikacji lub ogłoszenia zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie gminnym;
- organizowanie konsultacji społecznych, zarządzonych przez Radę;
- współdziałanie z Przewodniczącym Rady oraz Burmistrzem w sprawie przygotowania sesji Rady, przygotowanie zawiadomień o sesji oraz zaproszeń, kontrola kompletności materiałów na sesję;
- sprawowanie obsługi sesji i Komisji Rady oraz sporządzanie i udostępnianie protokołów i nagrań obrad;
- prowadzenie obsługi biurowej i prawnej Rady i Komisji Rady;
- prowadzenie spraw kierowanych do Rady w zakresie petycji, skarg, wniosków i zapytań, w tym prowadzenie rejestru skarg i wniosków wnoszonych do Rady;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami w jednostkach pomocniczych Gminy;
- prowadzenie spraw osobowych radnych oraz udzielanie pomocy w wykonywaniu ich funkcji;
- prowadzenie obsługi korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizacja poleceń Przewodniczącego Rady w granicach jego kompetencji.

 

Kancelaria Ogólna

  • Punkt Obsługi Interesanta - Katarzyna Klarkowska, Ewelina Abbott
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu - Ewa Jaskulska
    tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Archiwum - Katarzyna Klarkowska
    tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zakres czynności:
- realizacja zadań w zakresie obsługi interesantów w ramach prowadzonych Punktów Obsługi Interesanta oraz obsługi korespondencji jawnej, wynikających z obowiązującej instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej oraz - w warunkach lokalnych - doręczanie korespondencji Urzędu, w tym na zasadach obowiązujących w Kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- prowadzenie dziennika korespondencji dla pism wchodzących i wychodzących;
- odbieranie przesyłek, otwieranie i sprawdzanie wpływów z wyłączeniem przesyłek z adnotacją "do rąk własnych" lub kierowanych imiennie do Burmistrza, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika albo Naczelników Wydziałów i przesyłek poleconych w podwójnych kopertach jeśli na wewnętrznej kopercie znajduje się klauzula "poufne" lub "zastrzeżone";
- odnotowywanie na piśmie braku awizowanych załączników lub załączników bez pisma;
- zwrot do nadawcy korespondencji mylnie nadanej;
- przekazywanie anonimów oraz informacji i deklaracji podatkowych wraz z kopertami z opatrzoną datą wpływu;
- przekazywanie korespondencji zarejestrowanej i nierejestrowanej (wydawnictwa, gazety, druki nieimienne, itp.) Sekretarzowi do dekretacji - z wyjątkiem faktur i dokumentów księgowych, które po opatrzeniu datownikiem przekazuje się bezpośrednio Skarbnikowi;
- dostarczanie po dekretacji korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym lub pozostawienie jej do odbioru gminnym jednostkom organizacyjnym lub samorządowym instytucjom kultury;
- odbiór i przekazanie do dekretacji korespondencji ePUAP oraz pism sądowych i ogłoszeń sądowych i komorniczych;
- wysyłanie korespondencji po zarejestrowaniu i po sprawdzeniu kompletności (adres, znak sprawy, pieczęć urzędowa) listowo, faksem, telefaksem, na nośniku informatycznym lub pocztą elektroniczną;
- doręczanie na terenie Gminy przez gońca pism i przesyłek, z zachowaniem wymogów określonych w kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- w razie konieczności przyjmowanie podań wnoszonych ustnie do protokołu (w trybie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego) poprzez sporządzenie protokołu podpisanego przez pracownika przejmującego i przez wnoszącego, a w przypadku gdy osoba nie może lub nie umie złożyć podpisu, przyjmowanie podpisu osoby przez nią upoważnionej i uczynienie o tym fakcie stosownej wzmianki;
- obsługa Archiwum Zakładowaego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa we współpracy z Archiwistą;

budzet obywatelski

szczepimy

Komunikaty

  • Ostrzeżenie meteorologiczne - opady marznące
    Więcej…  
  • Obowiązek sprawzdawczy dla osób prowadzących dzialalność noclegową
    Więcej…  
  • Od 1 lutego ZUS zacznie przyjmować wnioski o 500 plus na kolejny okres świadczeniowy
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 - Podprogram 2021 - Informacje
    Więcej…  
  • Ostrzeżenie meteorologiczne - oblodzenie

     

    Więcej…  
  • Zasiłek opiekuńczy dla ubezpieczonego w KRUS z tytułu opieki nad dzieckiem od dnia 20 grudnia 2021 r.
    Więcej…  
  • Ostrzeżenie meteorologiczne - oblodzenie
    Więcej…  
  • Dodatkowy zasiłek opiekuńczy do 9 stycznia - komunikat ZUS
    Więcej…  
  • Efekty PODPROGRAMU 2020 dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • Od stycznia wnioski o 500+ tylko do ZUS
    Więcej…  
  • W Wigilię ZUS będzie nieczynny
    Więcej…  
  • ZUS będzie wypłacał rodzinny kapitał opiekuńczy
    Więcej…  
  • Przywrócenie przyjęć do Oddziału Chirurgii Ogólnej
    Więcej…  
  • Ostrzeżenie meteorologiczne - gęsta mgła
    Więcej…  
  • Przywrócenie przyjęć do Oddziału Medycyny Paliatywnej, Chorób Wewnętrznych i Nefrologii w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym
    Więcej…  
  • Zasiłek opiekuńczy a nauka zdalna od 20 grudnia - informacja ZUS
    Więcej…  
  • Zasiłki z ZUS- dyżur telefoniczny
    Więcej…  
  • Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy - informacja o dyżurach telefonicznych
    Więcej…  
  • Częściowe zawieszenie przyjęć do oddziału Chirurgii Ogólnej
    Więcej…  
  • Od nowego roku wnioski o 500 plus tylko w formie elektronicznej
    Więcej…  
  • Nabór na stanowisko: Inspektor ds. kadr i płac - Centrum Usług Wspólnych
    Więcej…  
  • Trwa nabór na stanowisko Opiekuna w Żłobku Brzeskie Skrzaty
    Więcej…  
  • Spotkanie informacyjne dla mieszkańców: "Proekologiczne programy dotacyjne" - 14.12.2021 r.
    Więcej…  
  • Komunikat ZUS: Zasiłek opiekuńczy - ważne terminy
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć do Oddziału Neurologii, Udarowego I Chirurgii Ogólnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć do Oddziału Medycyny Paliatywnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć do Oddziałów Internistycznych
    Więcej…  
  • Nowe kwoty przychodu decydujące o zmniejszeniu lub zawieszeniu świadczeń emerytalno-rentowych od dnia 01 grudnia 2021 r.
    Więcej…  
  • ZUS i PFRON zapraszają na szkolenie online
    Więcej…  
  • Nieodpłatna pomoc prawna w ramach projektu Stowarzyszenia Sursum Corda
    Więcej…  
  • Emerycie i rencisto -poinformuj ZUS o zmianie adresu i rachunku bankowego
    Więcej…  
  • Coraz więcej emerytów decyduje się na bezgotówkową wypłatę świadczenia emerytalnego
    Więcej…  
  • Bezpłatna mammografia Brześć Kujawski - 14.12.2021 r.
    Więcej…  
  • Od grudnia pracujący emeryci i renciści mogą dorobić więcej do swojego świadczenia - informacja ZUS
    Więcej…  
  • „Czujka na straży Twojego bezpieczeństwa!” - Kampania edukacyjno-informacyjna Państwowej Straży Pożarnej
    Więcej…  
  • W poniedziałki ZUS otwarty krócej
    Więcej…  
  • „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" - ogłoszenie o naborze wniosków
    Więcej…  
  • W dniu 27 grudnia 2021 r. oraz 3 stycznia 2022 r. Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim będzie nieczynny
    Więcej…  
  • Nowe zasady składania korekt dokumentów rozliczeniowych - dyżur telefoniczny ZUS
    Więcej…  
  • Zgłaszanie planowanej uprawy maku i konopi włóknistych
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Coraz więcej seniorów korzysta z możliwości e-wizyty ZUS
    Więcej…  
  • Komunikat Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP w sprawie zmian ustawy dotyczącej lecznictwa uzdrowiskowego.
    Więcej…  
  • Program "Rodzina 500+" od nowego roku przejmuje ZUS
    Więcej…  
  • Nie każdy emeryt i rencista wyjedzie do sanatorium z ZUS
    Więcej…  
  • Gminny Punkt konsultacyjno-informacyjny Programu "Czyste Powietrze"
    Więcej…  
  • Ułatwienia dla osób starających się o świadczenie Mama 4 plus
    Więcej…  
  • Przedsiębiorco, to powinieneś wiedzieć!
    Więcej…  
  • Zaproszenie do konsultacji społecznych - Roczny program współpracy Gminy Brześć Kujawski z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022 r.

     

    Więcej…  
  • Rusza bezpłatna akcja szczepień przeciw grypie m.in. dla personelu medycznego, farmaceutów, nauczycieli, seniorów czy pensjonariuszy DPS-ów.

    Więcej…  

  • Komunikat - Budowa Gazociągu Gustorzyn - Wronów Etap I: Gustorzyn-Leśniewice
    Więcej…  
  • Komunikat Międzywojewódzkiego Cechu Kominiarzy do właścicieli, zarządców i użytkowników budynków w związku z kampanią społeczną "Sadza płonie. Czad zabija. Żyj!"
    Więcej…  
  • Budowa FSRU i gazociągu Gustorzyn - Gardeja w gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Komunikaty ZUS
     
  • Stypendium szkolne
    Więcej…  
  • 1 lipca ruszył program "Profilaktyka 40 plus", zniesiono limity do specjalistów
    Więcej…  
  • Budowa FSRU i gazociągu Gustorzyn - Gardeja w gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • ARiMR: Planując zakup urządzenia ze wsparciem ARiMR upewnij się czy można otrzymać na nie dofinansowanie
    Więcej…  
  • ZAPROSZENIE do udziału w projekcie językowym
    Więcej…  
  • Bon turystyczny
    Więcej…  
  • Zmiany w dodatkach mieszkaniowych od 1 lipca 2021r.
    Więcej…  
  • KOMUNIKAT W SPRAWIE REALIZACJI PROGRAMU „DOBRY START” 2021/2022
    Więcej…  
  • Świadczenie wyrównawcze dla działacza opozycji antykomunistycznej oraz osoby represjonowanej z powodów politycznych
    Więcej…  
  • Akcja informacyjna KOWR - uruchomienie na platformie usług e-rolnik
    Więcej…  
  • Komunikat BOPS - Dyżur pracownika BOPS w POI w Wieńcu
    Więcej…  
  • Punkt Szczepień Powszechnych
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego w sprawie uruchomienia dyżurów w Punkcie Obsługi Interesanta w Wieńcu
    Więcej…  
  • Stop Covid - pobierz aplikację!
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • eKRUS - informacje
    Więcej…  
  • Numer kontaktowy do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego

    W związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny podaje nowy numer kontaktowy do całodobowej infolinii dla obywatela: + 48 222 500 115

     
  • W przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starym Brześciu
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…