Sekretarz Gminy - Joanna Wąsikowska - Kubacka
Tel.: (54) 231 63 10
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Skargi, wnioski, pełnomocnictwa, upoważnienia - Anna Nowak
tel.: (54) 231 63 17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Rady Miejskiej
- Magdalena Mierzwicka
tel.: (54) 231 63 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres czynności:
- prowadzenie Biura Rady Miejskiej, w tym obsługa kancelaryjna i organizacyjna posiedzeń Rady, jej Komisji oraz pracy radnych dotyczącej ich działalności w Radzie, w tym prowadzenie obsługi finansowej dotyczącej Rady;
- prowadzenie rejestrów i zbiorów oryginałów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza, przepisów gminnych, a także wniosków i opinii Komisji Rady oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych;
- prowadzenie spraw związanych z publikacją uchwał Rady, w tym przekazywanie uchwał organom nadzoru do publikacji lub ogłoszenia zgodnie z przepisami ustawy o samorządzie gminnym;
- organizowanie konsultacji społecznych, zarządzonych przez Radę;
- współdziałanie z Przewodniczącym Rady oraz Burmistrzem w sprawie przygotowania sesji Rady, przygotowanie zawiadomień o sesji oraz zaproszeń, kontrola kompletności materiałów na sesję;
- sprawowanie obsługi sesji i Komisji Rady oraz sporządzanie i udostępnianie protokołów i nagrań obrad;
- prowadzenie obsługi biurowej i prawnej Rady i Komisji Rady;
- prowadzenie spraw kierowanych do Rady w zakresie petycji, skarg, wniosków i zapytań, w tym prowadzenie rejestru skarg i wniosków wnoszonych do Rady;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami w jednostkach pomocniczych Gminy;
- prowadzenie spraw osobowych radnych oraz udzielanie pomocy w wykonywaniu ich funkcji;
- prowadzenie obsługi korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz realizacja poleceń Przewodniczącego Rady w granicach jego kompetencji.
Kancelaria Ogólna
- Punkt Obsługi Interesanta - Katarzyna Klarkowska, Ewelina Abbott
tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Punkt Obsługi Interesanta w Wieńcu - Ewa Jaskulska
tel.: (54) 426 20 20, (54) 426 20 27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Archiwum - Katarzyna Klarkowska
tel.: (54) 231 63 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres czynności:
- realizacja zadań w zakresie obsługi interesantów w ramach prowadzonych Punktów Obsługi Interesanta oraz obsługi korespondencji jawnej, wynikających z obowiązującej instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej oraz - w warunkach lokalnych - doręczanie korespondencji Urzędu, w tym na zasadach obowiązujących w Kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- prowadzenie dziennika korespondencji dla pism wchodzących i wychodzących;
- odbieranie przesyłek, otwieranie i sprawdzanie wpływów z wyłączeniem przesyłek z adnotacją "do rąk własnych" lub kierowanych imiennie do Burmistrza, Zastępcy, Sekretarza, Skarbnika albo Naczelników Wydziałów i przesyłek poleconych w podwójnych kopertach jeśli na wewnętrznej kopercie znajduje się klauzula "poufne" lub "zastrzeżone";
- odnotowywanie na piśmie braku awizowanych załączników lub załączników bez pisma;
- zwrot do nadawcy korespondencji mylnie nadanej;
- przekazywanie anonimów oraz informacji i deklaracji podatkowych wraz z kopertami z opatrzoną datą wpływu;
- przekazywanie korespondencji zarejestrowanej i nierejestrowanej (wydawnictwa, gazety, druki nieimienne, itp.) Sekretarzowi do dekretacji - z wyjątkiem faktur i dokumentów księgowych, które po opatrzeniu datownikiem przekazuje się bezpośrednio Skarbnikowi;
- dostarczanie po dekretacji korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym lub pozostawienie jej do odbioru gminnym jednostkom organizacyjnym lub samorządowym instytucjom kultury;
- odbiór i przekazanie do dekretacji korespondencji ePUAP oraz pism sądowych i ogłoszeń sądowych i komorniczych;
- wysyłanie korespondencji po zarejestrowaniu i po sprawdzeniu kompletności (adres, znak sprawy, pieczęć urzędowa) listowo, faksem, telefaksem, na nośniku informatycznym lub pocztą elektroniczną;
- doręczanie na terenie Gminy przez gońca pism i przesyłek, z zachowaniem wymogów określonych w kodeksie postępowania administracyjnego i ordynacji podatkowej;
- w razie konieczności przyjmowanie podań wnoszonych ustnie do protokołu (w trybie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego) poprzez sporządzenie protokołu podpisanego przez pracownika przejmującego i przez wnoszącego, a w przypadku gdy osoba nie może lub nie umie złożyć podpisu, przyjmowanie podpisu osoby przez nią upoważnionej i uczynienie o tym fakcie stosownej wzmianki;
- obsługa Archiwum Zakładowaego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa we współpracy z Archiwistą;